+3630/ 943 5403 info@weramp.hu

Mi számít innovációnak, ha online vevőszerzésről van szó?

Milyen marketing megoldások jöhetnek egyáltalán szóba?

A válasz nagyon egyszerű. Innováció terén nem a spanyol viasz feltalálására gondolunk. Innováció lehet minden olyan megoldás, amivel a cégünk növekedéséhez, a munkafolyamatok leegyszerűsítéséhez, a várakozási idők lerövidítéséhez, de legfőképpen minél több leendő vásárló bevonzásához, vagyis az online vevőszerzéshez hozzájárulhatunk.

De fogalmazhatnánk úgy is, hogy minden olyan megoldás, ami profitot eredményez, többnyire abból adódóan, hogy a versenytársak nagy része még nem használja, vagy nem jól használja ezeket az megoldásokat.

Minden vállalkozás életében más és más innovációs lehetőségek rejlenek. Mutatunk párat, amik általános innovatív receptek lehetnek bárki számára:

Közösségi média

Használod a például a snapchatet? Tudtad, hogy a snapchat fejlődési üteme a Facebookéval vetekszik?

Amennyiben céged a fiatalabb korosztályra épít, Önnek a legjobb felület lehet az elérésükre!

 

Online hirdetéskezelés- Google ads, Facebook, Instagram

Egyik legjobb eszköz egy vállalkozás gyors sikeréhez az online hirdetések alkalmazása.

Google ads (korábban google adwords), facebook és instagram hirdetéskezelés szolgáltatásunkkal minden platformon jelen lehetsz, A/B teszteléssel kombinálva a lehető legalacsonyabb költségekkel hirdethetsz!

Még mindig közösségi média

 

Arra gondoltál már, hogy a Facebookon kívül hány Social mediát használnak a világon, de akár csak magyarországon?

Linkedin, Twitter, Instagram, Pinterest, vagy az előbb már említett Snapchat. Csak pár név a legkedveltebbek közül. Mit szólnál hozzá, ha ezen felületeken egyidejűleg megszólíthatnád összes kedvelőjét?  Nem kell megírnod minden Közösségi felületre napi gondolataid, mondandód egy gombnyomással az összes social media felületen elérhető lehet már működő megoldással!

A/B Tesztelés

A tesztelés a fejlesztő munka egyik legfontosabb pontja. Viszont mi lenne, ha mindent végigtesztelnénk a már kész, működőképes weboldalon is? A minden alatt pedig tényleg, szó szerint mindent értünk.

Minden vásárló más, ezért fontos megtalálni azt a közös pontot, ami a legtöbb embernek tetszik. A borító képtől elkezdve egy grafikai elem színén át a weboldal láblécében található szövegig minden letesztelhető, és variálható. A különböző tesztelési pontokkal kialakítható egy összkép, ami a lehető legtöbb vásárlót és érdeklődőt vonzza.

Tesztelés, más szemszögből

Szintén könnyen megvalósítható, de hazánkban mégis kevésbé elterjedt megoldás a felhasználói viselkedéselemzés.

Heatmap, videofelvétel az egérmozgásról. Ezekkel a megoldásokkal könnyedén kielemezhetjük a látogatók cselekedeteit, és feltérképezhetjük weboldalunk buktatóit, vagy átültethetjük még több helyre a felhasználók számára leginkább tetsző megoldásokat.

Chatbot

Pár éve még talán sci-finek számított volna, mára azonban elérhető megoldássá vált a chatbotok használata. Ne aggódj, ha elsőre nem tudod mire használni, mi rengeteg előnyével találkoztunk, amit meg is osztunk veled 🙂

  • Gondolj csak arra, mennyi időt, és munkaerőt megspórolhatsz, ha a kommunikációt egy chatbot végzi az álladó telefonok helyett.
  • Interaktívvá tehetjük gyakori kérdések megválaszolását is, így támogatva az értékesítők munkáját.
  • Az újdonság erejével szólíthatjuk meg chatbotunk segítségével a weboldalunk látogatóit.
Automatizálás

Minden olyan megoldás cégünket nagy mértékben előrevivő automatizmus lehet, amivel emberi munkát válthatunk ki.

 

Growth hacking

Az eszköz tulajdonképpen bármi olyan etikus de határokat feszegető megoldás lehet, ami az adott cég profiljába illeszkedik, és kreativitással ötvözve gyors növekedést generál.

Konkurencia elemzés

Az online vevőszerzés alapja, hogy tudjuk, versenytársaink mire építik stratégiájukat, és hova helyezzük magunkat a piacon. Ez neked is az egyik legfontosabb lépés kell hogy legyen, bármilyen vállalkozásról beszélünk.